VİZYON
Evrensel gıda üretim kültürünü koruyarak, istikrarlı bir büyüme sağlamak ve ürünlerimizin katma değerini artırarak global pazarlarda yarışabilecek bir dünya markası olmak…
Müşteri memnuniyetini ön planda tutup, 7’den 77’ye kadar her yaşa uygun ürettiğimiz lezzetli, eğlenceli ve doyumsuz ürünlerimizin sayısını artırmak.
MİSYON
Tüketicilerin her durumda sağlıklı gıda tüketmelerini temin etmek ve sektördeki kalite standartlarını belirlemektir. AR-GE çalışmaları sonucunda yenilikçi ürünler geliştirmek ve rakiplerimizin bizi takip etmesini sağlamaktır.
DEĞERLERİMİZ
Lideriz
Çünkü, ürettiğimiz ürünlerle pazarın tek hakimi olduk.
Farklıyız
Çünkü, yenilikçiyiz.
İnançlıyız
Çünkü, 2033 yılına kadar dünya markası olacağız.
Eğlenceliyiz
Çünkü herkesin ve her kesimin keyifle tüketeceği ürünler keşfederiz.
Araştırmacıyız
Çünkü, binlerce lezzetiçinden müşterilerimiz için en uygun olanını tespit ediyoruz.
Cesuruz
Çünkü, kimsenin cesaret edemediği pazarlardayız.
Sorumluyuz
Bütün dünyadan…